Thursday, September 1, 2022

सडकमा क्याम्बर र सुपर एलिभेसन बीचको भिन्नता

 

Difference between camber and superelevation in road

सडकमा क्याम्बर र सुपर एलिभेसन बीचको भिन्नता | क्याम्बर बनाम सुपर एलिभेसन।

सडकमा क्याम्बर र सुपर एलेभेशन सडकको महत्त्वपूर्ण भाग वा निर्माणको चौडाइ हो। क्याम्बर सडकको सतहबाट वर्षाको पानी निकासी गर्न क्यारिजवेको केन्द्रमा प्रदान गरिएको छ। सडकको छेउमा कर्भ रोड वा फुटपाथमा सुपर एलेभेशन प्रदान गरिएको छ ताकि छिटो-छिटो चल्ने मोटर वाहनहरू उल्टो वा चिप्लो नभइकन सुरक्षित रूपमा पार गर्न सकिन्छ।

क्याम्बरलाई सडकको सतहबाट सतहको नाली र वर्षाको पानीलाई सडकको सतहबाट निकासी गर्न र सवारी साधनहरूलाई उचित लेनमा सुरक्षित रूपमा नियमन गरिएको सुनिश्चित गर्नको लागि अनुप्रस्थ दिशामा प्रदान गरिएको सडकको ढलानको रूपमा परिभाषित गरिएको छ। यसलाई सडकको क्रस स्लोप पनि भनिन्छ। यो सामान्यतया अंश र प्रतिशतमा व्यक्त गरिन्छ जस्तै 1 मा n वा X%।
सडकमा क्याम्बर र सुपर एलिभेसन बीचको भिन्नता
सडकमा क्याम्बर र सुपर एलिभेसन बीचको भिन्नता

सडकमा क्याम्बर उपलब्ध गराउनुको मुख्य उद्देश्य र उद्देश्य भनेको सवारीसाधनलाई उचित लेनमा व्यवस्थित गर्न, सडकको सतहबाट पानीको निकास र वर्षाको पानीलाई थप टिकाउ बनाउनु हो। यसले उचित जल निकासीद्वारा सबग्रेड संरक्षणमा पनि मद्दत गर्दछ र यसैले सडक वा फुटपाथको सतहलाई अझ अभेद्य बनाउन र भुक्तानीको द्रुत रूपमा सुकाउन मद्दत गर्दछ जसले सुरक्षा बढाउँछ।

सामान्यतया सिमेन्ट पक्की सडक, बिटुमिनस सडक, ग्राभेल सडक र माटोको सडक गरी सबै प्रकारका सडकमा तीन प्रकारका क्याम्बर उपलब्ध गराइन्छ । तीन प्रकारका क्याम्बरहरू स्ट्रेट क्याम्बर, प्याराबोलिक क्याम्बर र मिश्रित क्याम्बर हुन्। यसलाई आकार अनुसार वर्गीकृत गरिएको छ।

जब कुनै पनि मोटर वाहन जस्तै ट्रक, बस, मोटरसाइकल र अन्य सडक वा फुटपाथको तेर्सो घुमाउरो सतहमा चलिरहेको छ, तिनीहरूले केन्द्रापसारक बल भनिने बाहिरी बलको अनुभव गर्छन्। सवारी साधनको पाङ्ग्रामा हुने केन्द्रापसारक बलको प्रभावलाई रोक्नको लागि, फुटपाथ वा सडकको बाहिरी किनारा सडकको भित्री किनाराको सन्दर्भमा उठाइएको छ। फुटपाथ सतह वा सडकमा प्रदान गरिएको यो ट्रान्सभर्स झुकावलाई सुपर एलिभेशन भनिन्छ। यसलाई क्यान्ट वा बैंकिङ पनि भनिन्छ।

सडकको उच्च उचाइलाई सडकको घुमाउरो भागमा प्रदान गरिएको ट्रान्सभर्स झुकावको रूपमा परिभाषित गरिएको छ जसमा सडक वा फुटपाथको बाहिरी किनारा भित्री किनाराको सन्दर्भमा उठाइएको छ। यसरी यसले सडकको कर्भको लम्बाइभरि एक ट्रान्सभर्स स्लोप प्रदान गर्दछ ताकि छिटो चल्ने सवारीहरूलाई पल्टाउन र स्किडिङ नगरी सुरक्षित रूपमा पार गर्न सकिन्छ।
सडकमा क्याम्बर र सुपर एलिभेसन बीचको भिन्नता

सडकमा क्याम्बर र सुपर एलिभेसन बीचको मुख्य भिन्नता यो हो कि क्याम्बर भनेको सडकको सतहमा प्रदान गरिएको सडकको ढलान हो जसमा सडकको केन्द्र अलिकति उचालिएको हुन्छ र सडकको किनारालाई साँघुरो राखिएको हुन्छ, यसलाई वर्षाको पानी निकासी गर्न ट्रान्सभर्स दिशामा प्रदान गरिन्छ। सडकको सतहबाट जबकि सडकमा सुपर एलेभेशन भनेको सडकको घुमाउरो भागमा प्रदान गरिएको अनुप्रस्थ झुकाव हो जसमा सडक वा फुटपाथको बाहिरी किनारालाई भित्री किनाराको सन्दर्भमा माथि उठाइएको हुन्छ ताकि द्रुत गतिमा चल्ने सवारीहरूलाई उल्टो र स्किडिङ नगरी सुरक्षित रूपमा पार गर्न सकिन्छ।

क्याम्बर बनाम सुपर एलेभेशन

● क्याम्बर भनेको सडकको ढलान हो जसमा सडकको बीचमा माथि उठाइएको हुन्छ र बाहिरी किनारालाई पातलो राखिएको हुन्छ भने सुपर एलिभेसन भनेको सडकको किनारा हो जसमा सडकको बाहिरी किनारा वा फुटपाथ भित्री किनाराको सन्दर्भमा उचालिएको हुन्छ।

● सडकको सतहबाट वर्षाको पानी निकासी गर्न सडकको केन्द्रमा क्याम्बर प्रदान गरिएको छ भने उल्टो र स्किडिङ नगरी द्रुत गतिमा गुड्ने सवारीहरूलाई सुरक्षित रूपमा गुज्रन सुनिश्चित गर्न घुमाउरो सडकमा सुपर एलिभेसन प्रदान गरिएको छ।

● भारतमा, भारतीय रोड कांग्रेस (IRC) को नियम र दिशानिर्देशहरू अनुसार, राष्ट्रिय र राज्य राजमार्ग बिटुमिनस / सिमेन्ट कंक्रीट सडक वा फुटपाथको लागि क्याम्बर वा सडकको ढलानको आदर्श र मानक मानहरू 1.7% देखि 2% ( 60 मा 1 देखि 50 मा 1) जबकि सडकमा अधिकतम उच्च उचाइ 15 मा 1 वा 4° वा 7% सादा, घुम्ने भूभाग र हिउँबाउन्ड क्षेत्रका लागि प्रदान गरिएको छ।

● क्याम्बरको मूल्य सडकमा उच्च उचाइ भन्दा कम छ। क्याम्बरको अधिकतम मान लगभग 4% हो जबकि अतिउत्थानको अधिकतम स्वीकार्य मान लगभग 10% हो।

No comments:

Post a Comment